Brands for Good+

Shaping Behaviors For Impact’22

20 października 2022 | Konferencja online

Zobacz nagrania

Kontekst

Obserwujemy bezprecedensowe przyśpieszenie w naszej kulturze w wielu wymiarach, którym towarzyszą radykalne zmiany stylu życia i zwrot w kierunku bardziej zrównoważonych zachowań. Jaką rolę odgrywają Brandy w stymulowaniu tego wielkiego przyśpieszenia kulturowego? 20 października 2022 społeczność SB Brands for Good spotka się na wirtualnej konferencji Brands for Good:Shaping Behaviors for Impact, aby porozmawiać o tym, jak najlepsze Brandy kształtują zrównoważone zachowania konsumentów na dużą skalę.

Kluczowe zagadnienia

  • Zaprezentujemy wyniki naszego badania założycielskiego Socio Cultural Trend Tracker 2022 i porównamy trendy w Polsce z innymi krajami
  • Doświadczeni CMOs porozmawiają o tym, jak wykorzystać siłę kreatywności do kształtowania postaw i zachowań konsumentów
  • Liderzy biznesu podzielą się dobrymi praktykami w zarządzaniu firmą w czasie zrównoważonej transformacji

Dziękujemy partnerom

Zobacz nagrania

Mówcy

Program

  • Powitanie i otwarcie konferencji

  • „Collective action or collective suicide”, nie ma alternatywy dla zrównoważonego rozwoju

    • Bolesław Rok, Prof. dr hab. , Akademia Leona Koźmińskiego
  • Case study: Zrównoważony rozwój przetłumaczony na sukces biznesowy

    • Bartosz Woźnicki, VP Sales & Marketing, Board Member , Clovin Group
  • Panel: Zarządzanie firmą, która się zmienia - perspektywa CEO

    • Bolesław Rok, Prof. dr hab. , Akademia Leona Koźmińskiego
    • Dominika Bettman, Dyrektor Generalna , Microsoft Polska
    • Magdalena Bezulska, Prezeska Grupy , Veolia term S.A.
    • Artur Nowak-Gocławski, Prezes Zarządu , Grupa ANG S.A.
  • Case study: Jak dziedzictwo Marki może stymulować zrównoważoną transformację

    • Ewa Mikos, Business Development Manager , Siemens
  • Panel: Jak marketing może przewodzić lub wspierać zrównoważoną transformację - perspektywa CMO

    • Bartosz Woźnicki, VP Sales & Marketing, Board Member , Clovin Group
    • Paweł Oksanowicz, Dziennikarz
    • Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej , Orange Polska
    • Ewa Łabno - Falęcka, Dyrektorka Corporate Communication , Mercedes-Benz Manufacturing Poland
  • Socio-Cultural Trend Tracker 2022 - prezentacja wyników badania

    • Jan Mosiejczuk, Strategy, Brand & Communication Expert , Sustainable Brands Poland
    • Mateusz Głowacki, Dyrektor badań ilościowych , Ipsos Poland
  • Panel: Sustainable Brand Book, czyli rozmowy o marketingu zrównoważonym i odpowiedzialnym

    • Jakub Sito, Dziennikarz, Communication Advisor
    • Agata Frankiewicz, Founder & CEO , Deko Eko
    • Paweł Tyszkiewicz, Dyrektor Zarządzający , Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
    • dr Barbara Stepnowska, Ekspertka ds. Przywództwa klimatycznego i regeneratywnego , Politechnika Gdańska
  • Synergia ludzi i brandów

    • Jolanta Zdrzałek, Managing Director , Sustainable Brands Poland
  • Podsumowanie i zamknięcie konferencji

Zobacz nagrania