

Brands for Good+
Shaping Behaviors For Impact’22
20 października 2022 | Konferencja online
Zobacz nagraniaKontekst
Obserwujemy bezprecedensowe przyśpieszenie w naszej kulturze w wielu wymiarach, którym towarzyszą radykalne zmiany stylu życia i zwrot w kierunku bardziej zrównoważonych zachowań. Jaką rolę odgrywają Brandy w stymulowaniu tego wielkiego przyśpieszenia kulturowego? 20 października 2022 społeczność SB Brands for Good spotka się na wirtualnej konferencji Brands for Good:Shaping Behaviors for Impact, aby porozmawiać o tym, jak najlepsze Brandy kształtują zrównoważone zachowania konsumentów na dużą skalę.
Kluczowe zagadnienia
- Zaprezentujemy wyniki naszego badania założycielskiego Socio Cultural Trend Tracker 2022 i porównamy trendy w Polsce z innymi krajami
- Doświadczeni CMOs porozmawiają o tym, jak wykorzystać siłę kreatywności do kształtowania postaw i zachowań konsumentów
- Liderzy biznesu podzielą się dobrymi praktykami w zarządzaniu firmą w czasie zrównoważonej transformacji
Dziękujemy partnerom
Mówcy
Bolesław Rok
Prof. dr hab.
Akademia Leona Koźmińskiego
Bartosz Woźnicki
VP Sales & Marketing, Board Member
Clovin Group
Dominika Bettman
Dyrektor Generalna
Microsoft Polska
Magdalena Bezulska
Prezeska Grupy
Veolia term S.A.
Artur Nowak-Gocławski
Prezes Zarządu
Grupa ANG S.A.
Paweł Patkowski
Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej
Orange Polska
Ewa Łabno - Falęcka
Dyrektorka Corporate Communication
Mercedes-Benz Manufacturing Poland
Ewa Mikos
Business Development Manager
Siemens
Agata Frankiewicz
Founder & CEO
Deko Eko
dr Barbara Stepnowska
Ekspertka ds. Przywództwa klimatycznego i regeneratywnego
Politechnika Gdańska
Paweł Tyszkiewicz
Dyrektor Zarządzający
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Jan Mosiejczuk
Strategy, Brand & Communication Expert
Sustainable Brands Poland
Mateusz Głowacki
Dyrektor badań ilościowych
Ipsos Poland
Paweł Oksanowicz
Dziennikarz
Jakub Sito
Dziennikarz, Communication Advisor
Jolanta Zdrzałek
Managing Director
Sustainable Brands Poland
Program
Powitanie i otwarcie konferencji
„Collective action or collective suicide”, nie ma alternatywy dla zrównoważonego rozwoju
- Bolesław Rok, Prof. dr hab. , Akademia Leona Koźmińskiego
Case study: Zrównoważony rozwój przetłumaczony na sukces biznesowy
- Bartosz Woźnicki, VP Sales & Marketing, Board Member , Clovin Group
Panel: Zarządzanie firmą, która się zmienia - perspektywa CEO
- Bolesław Rok, Prof. dr hab. , Akademia Leona Koźmińskiego
- Dominika Bettman, Dyrektor Generalna , Microsoft Polska
- Magdalena Bezulska, Prezeska Grupy , Veolia term S.A.
- Artur Nowak-Gocławski, Prezes Zarządu , Grupa ANG S.A.
Case study: Jak dziedzictwo Marki może stymulować zrównoważoną transformację
- Ewa Mikos, Business Development Manager , Siemens
Panel: Jak marketing może przewodzić lub wspierać zrównoważoną transformację - perspektywa CMO
- Bartosz Woźnicki, VP Sales & Marketing, Board Member , Clovin Group
- Paweł Oksanowicz, Dziennikarz
- Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej , Orange Polska
- Ewa Łabno - Falęcka, Dyrektorka Corporate Communication , Mercedes-Benz Manufacturing Poland
Socio-Cultural Trend Tracker 2022 - prezentacja wyników badania
- Jan Mosiejczuk, Strategy, Brand & Communication Expert , Sustainable Brands Poland
- Mateusz Głowacki, Dyrektor badań ilościowych , Ipsos Poland
Panel: Sustainable Brand Book, czyli rozmowy o marketingu zrównoważonym i odpowiedzialnym
- Jakub Sito, Dziennikarz, Communication Advisor
- Agata Frankiewicz, Founder & CEO , Deko Eko
- Paweł Tyszkiewicz, Dyrektor Zarządzający , Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
- dr Barbara Stepnowska, Ekspertka ds. Przywództwa klimatycznego i regeneratywnego , Politechnika Gdańska
Synergia ludzi i brandów
- Jolanta Zdrzałek, Managing Director , Sustainable Brands Poland
Podsumowanie i zamknięcie konferencji